nu mi-a dat propozitia...aceasta este cerinta ;)
Atunci inseamna ca ti-a dat un text
In constructia ,,aripile-i" cratima are rolul de a arata pronuntarea impreuna a doua parti de vorbire diferite si anume ,,aripile" si ,,ei" , inlocuind totdata vocala ,,e" .
ok
da....Cu aripile-i albe tot cerul diminetii.

Răspunsuri

2014-09-21T22:17:27+03:00
In acest cuvant "ariple-i" cratima tine locul literei "e" !!
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T22:25:11+03:00
Aripile-i
-marcheaz:a rostirea a doua cuvinte intr-o singura silaba
-tine locul vocalei ''e'' stearsa prin elidare 
-evita hiatul
-usureaza pronuntia 
8 4 8