Răspunsuri

2014-09-21T22:01:19+03:00
Bunica-o fiinta firava.
bunica-a doua mama
22 3 22
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T22:09:53+03:00
Bunica :
-Parul alb si nins ca zapada
-Seninătatea ochilor albaştri şi părul alb, cândva blond, nasul drept
-Frumusetea hainelor purtate de bunica 
-Vorbe dulci in care putea sa-si exprime sentimentele 
-Sprintenă şi vioaie chiar şi la vârsta ei înaintată

38 4 38