Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T20:59:02+03:00
Ca specie literara este basm popular.
Te rog mai raspunde-mi la o intrebare..
Spune!
Selecteaza o propozitie dezvoltata si transforma in propozitie simpla ,textul Aleodor Imparatul .
Adesea iesea Aleodor la vanatoare ca sa-si petreaca ceasurile ce-i prisosea de la trebile imparatiei. Transformata in propozitie simpla devine Aleodor vana. ;)
2014-09-21T21:06:00+03:00