Iimi trebuie o propozitie dupa schema: atribut+predicat+complement. Ma poti ajuta?
Multumesc

2
Imi vreau punctele :|
Frumosul elev merge la scoala.
atributul sa fie exprimat prin pronume
Ellalora20001 la sfirsit trebuie adj.
da

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T21:02:30+03:00
Credca e asa    frumos merge la pas marunt     mai asteapta sper sa te ajute succes
2 5 2
2014-09-21T21:14:48+03:00