Răspunsuri

2014-09-21T20:50:02+03:00
Scuze dar nu stiu. 
nu am ajuns pana aici la scoala.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T21:13:36+03:00
Sa citesti este un lucru bun caci cartea te invata numai de bine . Ea iti descopera multe evenimente ,poezii dramee shi altele . Fiecare carte are sufletul ei. Cind o citesti ii simnti sufletul shi bunatatea din ea. Ea e una dintre minunile vietiii. Ne ajuta sa intelegem viata shi viitorul nostru.Prin asa fel s-au exprimat shi altii :,,A citi inseamna a descoperi calea de acces la sufletul cartilor."
2 5 2