Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T20:49:12+03:00
Asta dupa ce simplifici pe diagonala = -3/7-1/42-2/7 apoi aduci la acelasi numitor =-18-1-12/42= -31/42
2 5 2
2014-09-21T20:57:39+03:00
9*(-2/3) totul supra 4 + (-2/3)/28  + 3*(-2/3) totul supra 7 =
-3/2-1/42-2/7=
vom inmulti ca sa ne dea acelasi numitor -3/2 vom inmulti 21/21 iar -2/7*6/6=
avem -63/42-1/42-12/42=
-76/42 simplificam cu 2=
-38/21
raspuns= -38/21