Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T20:40:04+03:00
Trebuie sa descrii persoana sau obiectul sa spui sau sa scrii anumite trasaruri
1 5 1
2014-09-21T20:44:26+03:00
In compunerea tip descriere trebuie sa descri subiectul pe care il ai in cerinta . de exmplu :
               faceti o decriere despre un apus de soare .

aici trebuie sa faci descrierea apusului de soare .
 
                                                                 MULT SUCCES !


1 5 1