Răspunsuri

2014-09-21T20:18:38+03:00
Toamna înseamnă schimbarea timpului,oamenii merg la recolte,copii încep scoala,frunzele ruginesc,ploile sunt tot mai dese,este mai frig. Formulezi tu frazele. Sper sa ma ajuți si tu pe mine.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T20:23:15+03:00
Toamna e anotimpul care se numara bobocii . Fiecare copil ajunge in clasa noua. Cunoaste alte persoane , alti profesori . Toamna se culeg recoltele , se face must care e iubit de toata lumea . Toamna pasarile migreaza spre Tarile Calde . Toamna cad frunzele iar copii sunt nerabdatori sa le stragna iar dupa sa se arunce in ele . Culoarea verde a pădurilor și iarba de un verde crud îi trezesc o stare de angoasă. Toamna,  noi copiii ne-am luat ramas bun de  la vacanta ,de la amici,colegi,verisori si vecini care si-au luat si ei zborul spre alte tari. 
T
oamna este un anotimp plin de  culoare ,farmec si schimbare