Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T19:56:19+03:00
Alcatuiti enunturi in care sa folositi cuvintele cu sens figurat: grau, fire, picatura, chemare

1. Te legeni de parca ai fi un grau in lan.
2. Ma scoti din fire !
3. Semeni cu tatal tau ca doua picaturi de apa.
4. Voi da la un liceu cu profil matematica-informatica pentru ca simt o chemare pentru aceste materii.
2014-09-21T20:00:56+03:00
Spicul de grau este lung.
Am urmat firul destinului.
Pana la ultima picatura de sange.
Am o chemare de a-mi urma visul.
1 5 1