Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T19:43:05+03:00
Eu- pronume personal,functie sintactica de subiect
citesc-verb predicativ personal,functie sintactica Pv predicat verbal
carti-substantiv comun simplu,functie sintactica de C.d complement direct
interesante-adjectiv,functie sintactica de A.adj atribut adjectival
de-prepozitie cu regim de Ac,fara functie sintactica
(de)aventuri-substantiv comun simplu,functie sintactica Asp atribut substantival prepozitional
2014-09-21T19:56:45+03:00
Eu  este  subiect 
Citesc  e  predicat
Carti  este    complement