Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T19:32:27+03:00
1) 875+40= 915 ; numarul= 915:3=305                                                                        La exercitiul al-2-lea nu e corecta cerinta,daca nu stii jumatatea numarului nu il poti afla fiindca sunt o infinitate!
1 5 1
2014-09-21T19:35:16+03:00
1. 875 + 40 = 915
915 : 3 = 305 
2.x = 36 + x/2
 2x - x = 72
x = 72


n-am invatat ecuatii sunt in cls a cincea
asa ca nu mai scrieti cu ecuatii va pierdeti timpul