Răspunsuri

2014-09-21T19:31:56+03:00
Aliteratii: ,,sa sarim"  ,,sa nu-mi scape
asonante: ,,unduioasa apa"
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T19:33:28+03:00
Sunt prezente aliteratia "suspin si sufar" si asonantele "parc-ascult si parc-astept" si "unduioasa apa sune". Prin folosirea acestor figuri de stil, ca in orice opera lirica, se creeaza imagini artistice vizuale si auditive ("lumina blandei lune/vantul lin fosneasca"), prin a caror imbinare poetul sugereaza, ca in orice opera lirica, o anumita atmosfera poetica, su-biectiva, caracterizata printr-o usoara resemnare (in strofa a cincea) caci farmecul naturii diminueaza tristetea.
2 5 2