Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T19:22:06+03:00
1)3a-40=875
3a=875+40
3a=915
a=915?3
a=305-nr este 305
2)numarul este 54,pentru ca jumatatea sa este 18,iar numarul cu 36 mai mare decat jumatatea sa este 54,deoarece
36/2=18
18+36=54


asa este in carte la ex
2]
AAAA,acum am inteles,stai ca o sa corectez!
2014-09-21T19:32:20+03:00
1. 875 + 40 = 915
915 : 3 = 305
2. x = 36 +x/2
2x - x = 72
x = 72 


ms la toti pt raspunsuri
eu sunt in cls a cincea n-am invatat cu ecuatii
eu sunt a 4-a si am invatat a+ b din clasa a 2-a