Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T19:08:03+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
100km=100000m
1h=60 min =3600 s
atunci avem
100 000/3600=1000/36=500/18=250/9=27,(7) m/s
2014-09-21T19:11:29+03:00