Răspunsuri

2014-09-21T19:07:42+03:00
Cel mai bun prieten al meu se numeste...el are...ani este din....si este un prieten foarte bun.Culiarea ochilor lui e....parul lui e...si este foarte frumos asa cum e.Invata foarte bibe si de aceea eu il admir enorm de mult .El /ea are ....m inaltime si are....kg .Imi iubesc prietenul asa cum e si nu las da pentru nimic in lume.
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T19:18:29+03:00
Cel mai bun prieten...
Gandindu-ma la el nu cred ca as putea sa-mi astern toate gandurile pe o bucata de hartie.El reprezinta totul pentru mine,uneori imi este ca un tata,alteori ca un frate.
Cu ajutorul lui am invatat ce este cu adevarat prietenia.Am invatat ca un prieten nu este acel care are doua fete,am invatat ca un prieten nu este cel care iti lauda toate nebuniile si te duce spre esec,am invatat ca un prieten adevarat este cel care rade impreuna cu tine dar la necazuri plange impreuna cu tine ,care mereu te incurajeaza si iti ridica moralul.
Prietenul meu cel mai bun este ingerul meu protector.Datorita lui nu numai ca stiu ce inseamna o prietenie adevarata,dar cel mai important traiesc o prietenie adevarata!
Sper ca te-am ajutat!
1 5 1