Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-21T18:45:31+03:00
I=Ionel
M=Marian

I+M=180
3I=6M / :3 ⇒I=2M

2M+M=180
3M=180
M=180:3
M=60

I=2M
I=2*60
I=120


2 3 2
2014-09-21T18:45:32+03:00
I  ___/___/___/
M  ___/___/___/___/___/___/
sunt 9 segment
190 : 9 = 20 probleme = 1 segment
Ionel rezolva 3 segmente
Ionel  20 * 3 = 60 probleme
Marian rezolva 3 * 2 = 6 segmente
Marian  20 * 6 = 120 probleme