Răspunsuri

2014-09-21T18:41:10+03:00
Pentru sporirea stabilitatii pe sine si a confortului. mai gaseste tu alte argumente ;)
6 3 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T18:41:36+03:00
      Sinele se monteaza pe traverse pentru a impiedica incovoierea (indoirea), dar si pentru stabilitate. Pamantul se mai taseaza sub greutate. Se lasa o mica distanta intre ele pentru ca vara ele se dilata (se maresc).
15 4 15