Răspunsuri

2014-09-21T18:20:24+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
3200=2^7x5²
441=3²x7²
84100=2²x5²x29²
750=2x3x5³
14400=2^6x3²x5²


Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T18:23:52+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
3200= 2^{7}* 5^{2}
441= 3^{2}*  7^{2} 

84100= 2^{2}  *5^{2}*  29^{2}
750=3* 5^{3} *2
14400= 3^{2}* 2^{6}* 5^{2}
ai inteles?
adik in loc de + bara
in loc de = trebuia bara
Adica vrei rezolvarea completa, descompunerea propriu-zisa, nu rezultatul?
da