Buna,imi cer scuze de categorie.Am un mp4 de la e-boda.Cand deschid melodiile, nici 10 secunde nu dureaza(melodia e lunga, de 3 min si ceva) si mi se da una dupa alta.Ce sa ii fac? de la setari? si cum?

2

Răspunsuri

2014-02-16T15:33:44+02:00
Da trebuie umblat in setarile empentreierului
si versiune firmware
umbla in sistemult de timp si de acolo rezolvoi
mda...nu merge:-k
atunci e defect empetreerul imi pare rau
cum sa fie defect daca ieri mergea:))))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T15:36:54+02:00
Trebuie dus de unde l-ai cumparat si sa il schimbi doar daca l-ai luat de curand daca nu  fai setarile din fabrica
nu e stricat,ieri mergea....
dute la magazin cu el
o sa vad ce fac..mersi
cu placere
am impresia ca ai probleme cu unul din butoane... du-te la un specialist...