Răspunsuri

2014-09-21T18:06:02+03:00
3 este solutia acestui exercitiu
???
gandeste si tu logic 1345 si faci perechi de numere
paii scrie rezolvarea
ma duc eu la scoala in locul tau sau tu iti folosesti capusorul?
e foarte usor e mult de scris
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T18:20:56+03:00
A) 1345, 1354, 1348, 1384, 1358, 1385, 1458,1485, 1435, 1453, 1438, 1483, 1534, 1543, 1538, 1583,1834, 1843, 1845, 1854,  3458, 3451, 3481, 3581, 3518, 4581, 4583,  4358, 4385, 4318, 4381, 48 5134, 5138, s.a.m.d
cu cifra 1 = 20 nr.
cu cifra 3 = 20 nr.
..............
20 * 5 cifre = 100 numere
b) cu prima cifra o = 4 * 4 = 16 numere, apoi cu fiecare cifra cate 20 numere
20 * 4 = 80 + 16 = 96 numere