Răspunsuri

2014-09-21T17:53:52+03:00
Comanda DVD cu limba enleza
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T17:57:51+03:00
1.In primul rand engleza se invata doar daca ai ambitie.Daca vrei sa inveti o limba straina trebuie sa stii foarte bine limba ta materna(romana adica).Daca nu stii gramatica limbii romane e degeaba,e ca si cum ai invata doar cuvintele nu si cum sa te exprimi.
2.Exista meditatorii de limba engleza care au stat cativa ani in Anglia sau America.Ei stiu foarte bine engleza.Poti sa meditezi la profesorii de engleza calificati.
3.Exista Carti si DVD-uri numite "Engleza fara profesor" care te pot ajuta.Sunt doar 4 volume de engleza cursiva.
4.Te poti uita la filme englezesti cu subtritare in romana si dupa fara subtritare.
5.Sa inveti cate 10-20 cuvinte in engleza 10-20 verbe si sa faci propozitii.
6.Daca ai o ruda un prieten care stie engleza sa te invete in asa fel incat sa stii macar sa ii intelegi pe cei care vorbesc engleza cursiv.
In rest depinde de vointa ta. Eu sunt clasa a VIII-a si stiu sa vorbesc engleza.
Multumesc frumos! Eu ma uit des la filme englezesti si daca aud o expresie o intreb pe doamna mea profesoara!
eu la scoala nu invat engleza ci franceza
Eu invat si engleza si franceza.La franceza sunt VARZAAAA!
Ce clasa esti?
a 7