Răspunsuri

2014-09-21T17:42:57+03:00
A)2x+5=x+6
2x-x=6-5
x=1

b) 4x+9=3x+7
4x-3x=7-9
x=-2

c)2x+9=7+x
2x-x=7-9
x=-2

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T17:49:20+03:00
A) 2x+5=x+6 2x=x+6-5 2x=x+1 2x-x=1 x=1
b) 4x+9=3x+7 4x+9-7=3x 4x+2=3x 4x-3x=2 x=2
c)2x+9=7+x 2x+9-7=x 2x+2=x 2x-x=2 x=2
Sper ca ai inteles :D
da. multumesc
Cupla
ma mai poti ajuta la o problema? nu o inteleg deloc
ce problema ?
ntr-un triunghi dreptunghic ABC,unghiul A=90°.Se cunosc:unghiul C=30° si L medianei AM de 15 cm.Fie D simetricul punctului B fata de A si AN perpendicular pe CD,N apartine CD.Sa se calculeze:
a)petrimetrul triunghiului BCD
b)L lui ND