Răspunsuri

2014-09-21T17:39:23+03:00
M + p + c = 29
p = m + 1
c : 3 = p
c = 3p, inlocuim pe p
c = 3 (m + 1)
inlocuim c si p in prima ecuatie
m + m + 1 + 3m + 3 = 29
5m = 29 - 4
5m = 25
m = 25 : 5
m = 5
p = 5 + 1
p = 6
5 + 6 + c = 29
c = 29 - 11
c = 18
Proba: 5 + 6 + 11 = 29
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-21T17:39:31+03:00
M+p+c=29
p=m+1
c=3p⇒c=3*(m+1)⇒c=3m+3

m+m+1+3m+3=29
5m+4=29
5m=25
m=5

p=m+1
p=5+1
p=6

c=3m+3
c=3*5+3
c=18
1 5 1