Alcatuieste propozitii folosind schemele :
a) Predicat exprimat prin verb + subiect exprimat prin pronume
b) Subiect exprimat prin substantiv comun + predicat exprimat prin verb + atribut exprimat prin numeral + complement exprimat prin substantiv + atribut exprimat prin adjectiv

2

Răspunsuri

2014-09-21T17:23:42+03:00
A) Mergeam noi.
b) Pisica este a doua felina cea mai frumoasa.
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T17:26:22+03:00