Ajutor !! Un romb ABCD are AB=20 cm si BD=20√3cm .
a. Calculati aria rombului .
b. Prin centrul O al rombului se construiesc dreptele d1 perpendicular pe d2 astfel incat d1 formeaza cu AB un unghi de 60 grade. Calculati m(d2, Ad).

2
Are ceva daca iti rezolv doar punctul a?
nu ..:)

Răspunsuri

2014-02-16T15:11:07+02:00
Aria unui romb poate fi calculata si cu aceasta formula :h x l.Adica 20x20√3=400√3 cm
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T15:27:21+02:00
In tr.AOB=tr.dr  AO= rad 400-10√3^2=400-300=100 --> AO=10 -->AC= 20cam
Aromb= 20*20√3/2=200√3 cmp

b)   ΔAOB≡ΔAOD (cazULU)  --->m(d2.AD)=60  
daca asta a fost cerinta
1 5 1