Răspunsuri

2014-02-16T15:04:19+02:00
Unghiul are x grade
Comlementul sau are 90-x grade
suplementul sau are 180-x grade
Complementul+suplementul:
90-x+180-x=180
x=45 grade.
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T15:05:23+02:00
Doua unghiuri complementare au suma egala cu 90 de grade, iar doua unghiuri suplementare au suma egala cu 180 de grade.

Fie unghiul x. Atunci complementul lui x va fi 90-x, iar suplementul lui va fi 180-x.

Suma dintre complement si suplement este 180 de grade, deci:
90-x+180-x=180 <=> 90-2x=0 <=> 2x=90 <=> x=45 de grade

Deci unghiul x are 45 de grade
2 5 2