Răspunsuri

2014-09-21T16:47:43+03:00
A+b+c=3573
a=1024
b=c+657.
a+c+657+c=3573
a+2c=3573-657
a+2c=2916.
a=1024
1024+2c=2916
2c=2916-1024
2c=1912
c=1912/2
c=956.
12 4 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T16:51:00+03:00
Fie:
-al doilea numar b
-al treilea numar c
1024 + b + 657 + c = 3573
1024 + b + c = 3573 - 657
1024 + b + c = 2916
b + c = 2916 - 1024
b + c = 1892
1892 : 2 = 946
Primul numar = 1024
Al doilea numar = 946 + 657 = 1603
Al treilea numar = 946


15 4 15