Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T16:48:17+03:00
       Prin omofon intelem cuvinte care se citesc la fel. In cazul nostru este vorba despre omofonul ce-i, cei. Pentru o intelegere mai usoara putem da exemplele urmatoare:
- cei: Cei ce au venit acum o ora sa intre primii. 
- ce-i: Ce-i face doctorul?
2 5 2
2014-09-21T16:49:39+03:00
Cei care invata sunt rasplatiti cu notele primite.