Buna ziua...am si eu nevoie de putin ajutor,va rog...dimtr-un cos cu mere se ia un sfert din nr merelor si inca un mar,apoi se ia jumatate din nr merelor ramase si inca un mar.Dupa ce se mai ia jumatate din nr merelor ramase si inca un mar,in cos mai raman cinci mere....Cate mere au fost la inceput in cos si cate mere s-au luat de fiecare data.....multumesc pentru ajutor

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T16:40:22+03:00
Raspunsul este...108 mere erau in cos
scrie problema urmatoare...la intrebari
am scris-o
ai vazut-o?
acush ma uit
multumesc
2014-09-21T16:41:45+03:00