Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T16:13:48+03:00
Cuiul cilindric
zahar cubic
plumb nu stiu
-
pix-
fier-
carte paralelipiped

nu intzeleg?
Plumbul, fierul nu sunt corpuri...suntem totusi la chimie, deci nu cred ca se refera la ele prelucrate, ci ca mineral...la gasim in tabelulu lui Mendeleev
2014-09-21T16:13:56+03:00
Alege denumirile de corpuri:
a) cui x
b) zahar
c) plumb 
d) lingura x
e) pix x
f) fier
g) carte x

Nota: fierul poate sau nu sa fie corp, depinde in ce stare este...daca este sub forma de mineral nu poate fi pus la categoria corpuri

numai zaharul shi fierul?
nota: am pus un x in fata fiecarui corp :)
numai zaharul si fierul nu sunt corpuri
ok....ms moolt