Răspunsuri

2014-02-16T14:23:32+02:00
Daca nu ma insel iti da asa:
= - radical din 5 + 2radical din 2 +radical din 5 - radical din 2
= radical din 2
sa vad ce zice si zapper
asa cred si eu ca este
Pai nu mai sunt sigura la prima parte. Ai modul de radical din 5 - 2 radical din 2. Cum radical din 5 este mai mic, inseamna ca este begativ, deci se schimba semnele din fata. Eu asa stiam, dar nu eram sigura si de aceea a zis "Daca nu ma insel". Nu am vrut sa zic ceva gresit. :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T14:28:09+02:00
I√5-2√2I = -√5 +2√2 (modulul e intotdeuna pozitiv)
I√5-√2I =√5-√2 (modulul e intotdeuna pozitiv)
I√5-2√2I +I√5-√2I =-√5 +2√2 +√5 -√2=
=√2
Sper ca te-am ajutat :)
1 5 1