Răspunsuri

2014-09-21T15:05:44+03:00
746 x 3 = 2238 (triplul numarului 746)
2238 : 2 = 1119 
Triplul numarului 746 este egal cu dublul numarului 1119

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T15:07:36+03:00
3x746=2238(triplul)
2y notam dublul deci rezulta
2y=2238
y=2238:2
y=1119
deci triplul lui 746 este dublul lui1119
La mine de ce nu ai scris asa ? la mine ai scris 1700,5
Te-ai luat dupa Alekz si ti-ai dat seama ca ai gresit nu ?
Nici nu ar trebui sa te numesti experta -.-