Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T14:44:24+03:00
Cartea te invata 
Si-uneori iti da povata, 
Nimeni nu mi-o poate lua 
Daca invat in continuare din ea. 

Cartea-i cea mai buna, 
Pe pamant, dar si pe luna. 
Daca cartea o iubesti 
Multe poti sa-nfaptuiesti. 

Sa citesti, sa socotesti, 
Pan' om mare ai sa cresti 
Si in ea poti sa gasesti 
Poezii, dar si povesti.
 

Poezii nenumarate
Cu versuri frumos rimate?
De povesti ce sa mai spun?
N-am vazut ceva mai bun!
26 4 26
2014-09-21T14:45:26+03:00
CARTE TU DRAGA IMI ESTI
PT CA  IMI SPUI POVESTI
SI TOT TIMPU TE-AS INNTREBA
NU VREI SA-MI SPUI POVESTEA TA?
9 4 9