Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T14:46:49+03:00
A da cartile pe fata inseamna a vorbi deschis, a spune adevarul fara ocolisuri.
Andeea da cartiile pe fata fara ocolosuri
Invatatoarea este un om de carte
Cristina este o eleva exemplara cum scrie la carte
2014-09-21T14:47:54+03:00
1.Andrea a dat cărţile pe faţă! 2.Alin este un om de carte! 3.Dacă faci un lucru făl cum scrie la carte!
3 4 3