Răspunsuri

2014-09-21T14:34:06+03:00
30/60=1/2
22/55=2/5
96/144=8/12=3/4
166/664=1/4
2323/4646=1/2
233233/466466=1/2
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T14:34:25+03:00
A) 30 / 60 (simplificam prin 30 ) = 1/2
b) 22 / 55 (simplificam prin 11 ) = 2/5
c) 96/144 ( simplificam prin 48 ) = 2/3
d)166/664 ( simplificam prin 166 ) = 1/4
e) 2323 / 4646 ( simplificam prin2323 ) = 1/2
f) 233233 / 466466 ( simplificam prin 233233) = 1/2
2 5 2