Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T14:17:13+03:00
Descrierea de tip portret reprezuinta descrierea fizionomiei, vestimentatiei, trasaturile fizice si morale ale unui personaj dintro opera literara sau a unei persoane
2 5 2
2014-09-21T14:20:24+03:00
Cu te numesti?
citi ani ai?
de unde esti?
ce obiect iti place cel mai tare?
de exemplu:sunt o fata/baiat inalt/a frumos/a destept/a iunesc sa citesc sa ascult muzika 
dam cum este persoana
1 5 1