Suma a trei numere este 72.454 primul nr e de 3 ori mai mic decat al doilea si de 4 ori mai mare decat al treilea.Calculati numerele... Prin segmente se face acest exercitiu dar nu stiu sa fac segmentele

2
A(primul nr) = l-----l-----l-----l-----l B(Al doilea nr) l-----l-----l-----l-----l-----l-----l-----l-----l-----l-----l-----l-----l C(Al treilea nr) l-----l Si de aici cred ca te descurci
Chiar ma descurcam pentru ca nu stiam sa fac segmentele :D

Răspunsuri

2014-09-21T14:15:12+03:00
Primul numar este 4 segmente. Al doilea numar este 12  segmente iar al treilea numar este 1 segment. Imparti apoi la numarul de segmente si obtii al treilea numar, pe care il inmultesti cu 4 pentru a obtine primul numar. Primul numar il inmultesti cu 3 pentru a obtine al treilea numar.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-21T14:16:33+03:00
A.I____I____I____I____I
b.I____I____I____I____I____I____I____I____I____I____I____I____I
c.I____I

Suma este 72454 .
72454:17=4262 ( numarul c )
4262x4=17048 ( numarul a )
4262x12=51144 ( numarul b )

Verificare : 51144+17048+4262=72454