Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T13:57:12+03:00
2014-09-21T13:57:48+03:00
Pronumele negativ nimeni substituie nume de persoane, distinge opozitii de caz:N./Ac.- nimeni;G./D.- nimanui.Pronumele nimic (nimica) substituie nume neanimate si este invariabil.
Nici unul substituie orice substantiv si cunoaste opozitii de gen, numar si caz, dupa modelul componentului sau unul: nici una, nici unii, nici unele.