Răspunsuri

2014-09-21T13:57:35+03:00
Uite aici http://ro.scribd.com/doc/2034850/Cazuri-si-functii-sintactice
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T14:01:26+03:00
Subiect :cine?
predicat :cine face actiunia?
cd:pe cine ? ce?
ci:de la cine ? de la ce? pentru cine? penru ce?
atribut:care ? ce fel de?
Astea au fost FS si iti scriu acuma cazurile 
caz ac:pe cine? ce?
caz G:a,ai,ale cui?
caz D: cui?
caz N:cine?
2 4 2