Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T13:54:42+03:00
Casa vecinului este mare si spatioasa. (atribut substantival genitival)
Vecinul a venit la noi in casa. (subiect)
El este vecinul. (nume predicativ)
Am salutat vecinul de alaturi. (complement)
trebuia prepozitional
ok.acum.am atata treaba ca nu sunt in forma maxima azi
Florile pentru vecin sunt de la mine
da asta e bine
:)
2014-09-21T14:00:54+03:00
Vecinul a fost in vacanta la mare (subiect )
El a devenit un vecin foarte de treaba (nume predicativ )
II dau vecinului meu o carte veche (complement indirect )
IL vad pe vecin (complement direct )
sa NU fie ?
cuvantul vecin sa nu fie subiect
ok, daca nu e subiect atunci trebuie sa fie complement , atribut sau nume predicativ .
iti fac cu atribut , e bine ?
da