Răspunsuri

2014-09-21T13:28:57+03:00
De la 1 la 9 = 9 cifre
De la 10 la 99 (fiecare număr e compus din 2 cifre): 180 cifre 
100 = 3 cifre
9 cifre + 180 cifre + 3 cifre = 192 cifre

Pentru a scrie toate numerele naturale de la 1 la 10 este nevoie de 192 de cifre
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T14:19:22+03:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 = 11 cifre  

11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 = fiecare numar este format din 2 cifre, si sunt 10 numere de toate, deci s-au folosit 2x10=20 cifre.

La fel se face pana la 90

21 ->30 = 2x10 =20
31->40 = 2x10=20
41->50 = 2x10 = 20
51->60 = 2x10=20
61->70 = 2x10=20
71->80 = 2x10 = 20
81 ->90 = 2x10 = 20
91-> 10   0 =   Am pus intentionat un 0 mai departe. pt ca se aplica la fel regula 2x10 = 20+1 (de la 0-ul ala pus deoparte)=21 cifre

in total sunt 

11+20x8+21=11+160+21=192 cifre
3 5 3