Răspunsuri

2014-09-21T13:11:35+03:00
Este partea secundara de propozitie care determina un substantiv sau un substitut al acestuia.
Atributul este partea secundară de propoziţie care determină un substantiv sau o altă parte de vorbire cu valoare de substantiv
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T13:12:00+03:00
Atributul este partea secundara de propozitie care determina un substantiv sau o alta parte de vorbire cu valoare de substantiv: Astazi e o zi frumoasa.
poti sa mi le analizezi ? sunt clasa a 5 a
Nu stiu exact cum se analizeaza in clasa a 5-a, nu v-a dat niciun model de analiza? o.o
Sunt in clasa a 7-a, iar analiza este mai detaliata.
nu stii de clasa a 5 a?
;ok ms ori cum :*