Răspunsuri

2014-09-21T12:48:11+03:00
Determinant expresiv pus pe lângă un substantiv sau pe lângă un verb pentru a scoate în evidență mai nuanțat o trăsătură a obiectului sau a acțiunii și pentru a da mai multă expresivitate artistică creației respective.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T13:10:08+03:00
 Epitetul este o figura de stil prin care se exprima insusiri deosebite ale substantivelor.
ex:,,floare minunata