Răspunsuri

2014-09-21T12:14:26+03:00
Schema tu trebuia s-o fii invatata, deci tu o stii cum se face.Eu iti dau propozitii:
- Alina merge  repede pe aleea parcului.
Cosmin si Andrei merg in codrul cei intunecat si plin de verdeata. 

:)
Nu prea ma pricep sa fac scheme...
..Uita-te pe ce ai facut in clasa sau in carte..o s ate ajute..pe ce clasa esti?
Nu conteaza,lasa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T12:20:04+03:00
El merge la magazin. S+P+C
Ana isi face temele.S+P+C
Mama intinde rufele pe sarma.-S+P+C+C
Catelul alerga dupa pisica. S+P+C
Afara, tata taie lemne. C+S+P+C
Am mers la bunica si am mancat capsuni.-P+C+S+P+C
Copii veseli alerga pe campie. S+A+P+C
Cainele mare latra .S+A+P
Andrei isi face tema la matematica.S+P+C+A
Fratele meu a venit de la biblioteca. S+P+C
Sper ca te-am ajutat! :)
17 3 17
Iti multumesc mult de tot :*
Te pricepi la romana?