Am de invatat la romana 3 pagini de caiet studentesc... Cum pot sa invat mai repede si mai usor?

2
delimiteaza cu creionul fiecare alineat , inveti primul il inveti pe al doilea dupa care te asiguri ca le sti pe amandoua si tot asa .

Răspunsuri

2014-02-16T12:46:58+02:00
Poti sa faci o schema a acestor pagini. crede-ma,o sa mearga! :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T12:48:09+02:00
Dupa pararea mea, poti invata mai usor daca iti realizezi o schema cu ideile principale, neinvatand mecanic. Eu, cel putin asa fac!
Ok, o sa incerc...
Mersi!!!
:*
Esti o draguta :* nu mam gandit la asta
Eu sunt clasa a XII-a si iti poti da seama ca nu pot sa invat mecanic 20 si ceva de comentarii.:) Asa, cel mai bine este sa-i invet schema, si o dezvolti cu, cuvintele tale atunci cand iti trebuie!:*
:*