Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T12:33:32+02:00
Eu spun ca este subiect : cine ne astepta ? patul 

intrebarea ce ne astepta ? nu se potriveste acestei propozitii corect este ce ne asteapta ...:) sper ca ai inteles
poti sa consideri ca in loc de patul este - fiul . Mai raspunde la intrebarea ce?Nu , fiindca este o persoana...daca iti e mai usor
multumesc!
nu ma pot decide: Cel mai bun raspuns :D
:D important este ca te-am ajutat si ai inteles
2014-02-16T12:37:29+02:00
Eu consider ca este S(subiect). Cine ne asteapta-patul;pe cine-pe noi-complement;cand-de mult-complement , deci patul este subiect,deoarece raspunde la intrebarea CINE
1 5 1