Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-21T11:35:41+03:00
2x+5=117+13
2x+5=130 | -5
2x = 125 | :2
x = 62.5

2014-09-21T11:40:18+03:00
Nu stiu sigur dar cred ca e asa 2x+5=117+13                                                                                                                        2x+5=130                                                                                                                              2x=130-5                                                                                                                              2x=125                                                                                                                                  x=125:2                                                                                                                                  x=62,5