Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T12:22:54+02:00
Mănăstirea Putna - 1466-1469Biserica Albă din Baia - 1467Biserica Sfântul Procopie din Bădeuți - 1487, distrusă în 1917Biserica Înălțarea Sfintei Cruci din Pătrăuți - 1487Mănăstirea Voroneț - 1488Biserica Sfântul Ilie din Sfântu Ilie - 1488Biserica Înălțarea Sfintei Cruci din Volovăț - 1500-1502Biserica Tăierea Capului Sfântului Ioan Botezătorul din Reuseni - 1503-1504
1 5 1
2014-02-16T12:23:45+02:00
Manastirea Putna ; Manastirea Vornet; Manastirea Neamt ;Manastirea Dobravat ...:)