Răspunsuri

2014-09-21T11:14:26+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X+y=1187
x=6y+130
6y+130+y=1187
7y=1057
y=151
x=1187-151=1036
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-21T11:15:15+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b=1187
a:b=6 rest 130⇒a=6*b+130

6b+130+b=1187
7b+130=1187
7b=1187-130
7b=1057
b=1057:7
b=151

a=6*b+130
a=6*151+130
a=1036

Verificare : 1036+151=1187
6 4 6