Doi frati, Alin, Radu, au colectionat impreuna 135 de dischete cu jocuri. Cate dischete a colectionat fiecare, daca o treime din numarul dischetelor lui Radu este cat jumatate din numarul dischetelor lui Alin?

2
Ma scuzati aceasta problema e cu segmente deci ati putea sa o faceti cu segmente?

Răspunsuri

2014-02-16T12:28:20+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-16T13:15:03+02:00
Alin are trei segmente iar Radu 2 segmente in total 5 segmente. 135 :5=27 27X3=81(dischete are Alin) 27x2=54dischete Radu.

1 5 1